Cumu fà un Dinosaur Animatronic?

Materiali di preparazione:Acciaio, Parti, Motori senza spazzola, Cilindri, Riduttori, Sistemi di cuntrollu, Spugne d'alta densità, Silicone...

Disegnu:Disegneremu a forma è l'azzioni di u mudellu di dinosauru secondu i vostri bisogni, è ancu fà disegni di cuncepimentu.

1 Zigong Kawah Dinosaur Factory t rex cuncepimentu di dinosauru animatronicu

Frame di saldatura:Avemu bisognu di taglià a materia prima in a dimensione necessaria.Allora l'assemblemu è saldemu u quadru principale di u dinosauru secondu i disegni di disignu.

Installazione meccanica:Cù u quadru, i dinosauri chì anu bisognu di muvimenti devenu selezziunà i mutori, cilindri è riduttori appropritati secondu i so bisogni è stallà nantu à e articulazioni chì deve esse spustate.

2 Struttura meccanica Kawah Dinosaur

Installazione elettrica:Se vulemu chì u dinosauru si move, avemu bisognu di installà diversi circuiti, chì pò esse dichjaratu chì hè u "meridian" di u dinosauru.U circuitu cunnetta diversi cumpunenti elettrici cum'è mutori, sensori è camere, è trasmette segnali à u controller attraversu u circuitu.

Sculpture musculaire:Avà avemu bisognu di "aderisce grassu" à u dinosauru di simulazione.Prima, incolla a spugna d'alta densità nantu à u quadru d'acciaio di dinosauru di simulazione, è poi scolpisce a forma apprussimata.

Scultura di dettagliu:Dopu chì a forma generale di u corpu hè sculturata, avemu ancu bisognu di intaglià dettagli è texturizati nantu à u corpu.

3 Kawah Dinosaur Factory Carving mudellu t rex

Innesto di pelle:Per aumentà l'elasticità è a vita di serviziu di u dinosauru animatronicu, aghjunghjemu una capa di fibra trà u musculu è a pelle.Allora dilute a silicone in liquidu, spazzola una volta è volta nantu à a capa di fibra, è dopu chì si secca, diventa a pelle di dinosaur.

Coloring:U gel di silica diluted hè aghjuntu cù pigmenti è spruzzatu nantu à a pelle di u dinosauru animatronicu.

4 Zigong Kawah Dinosaur Factory Pittura è Cummissione

Controller:U controller programatu mandarà struzzioni à u dinosauru di simulazione attraversu u circuitu cum'è necessariu.I sensori in u corpu di u dinosauru di simulazione signalanu ancu u controller.In questu modu, u dinosauru di simulazione pò "vive".

5 Zigong Kawah Dinosaur Factory T Rex Animatronic Dinosaur Maker

U dinosauru animatronicu hè fattu da tecnulugia muderna, cù assai prucessi.Ci sò più di deci prucessi, tutti fatti in manu da i travagliadori.È infine i mudelli realistichi di dinosauri seranu mandati à a destinazione.Ùn solu ùn parenu realistichi, ma ancu si movenu maravigliosamente.I dinosauri animatronici sò cum'è dinosauri veri, è u so effettu di riscaldamentu hè eccellente.A nostra cumpagnia, Kawah, vi pò purtà l'incantu di i dinosauri di simulazione è vi furnisce ancu prezzi più competitivi.Sè site interessatu, sentite liberu di cuntattateci.Sè vo circate i dinosauri animatronici di megliu qualità in vendita,Dinosauri Kawahserà a vostra scelta ideale.

U situ ufficiale di Kawah Dinosaur:www.kawahdinosaur.com

Tempu di post: 25-mar-2022