I mutivi di l'estinzione di i dinosauri.

In quantu à i mutivi di l'estinzione di i dinosauri, hè sempre studiatu.Per un bellu pezzu, a vista più auturità, è l'estinzione di i dinosauri 6500 anni fà circa un grande meteorite.Sicondu u studiu, ci era un asteroidu di diamitru 7-10 km falà nantu à a superficia di a terra, pruvucannu una grande splusione, cum'è scaccià assai polvera in l'atmosfera per furmà a Zhetianbiri House of Sand and Fog, hà purtatu à u sospensjoni di a fotosintesi di a pianta , È dunque l'estinzione di i dinosauri. A teoria di l'impattu di l'asteroide hà guadagnatu rapidamente u sustegnu di parechji scientisti.In u 1991, in a penisula di Yucatan in Messico hè accadutu in a scuperta di un longu periodu di crateri d'impattu di meteorite, u fattu hè più evidenza di stu puntu di vista.Oghje, sta vista pare esse diventata una cunclusione.

2 I mutivi di l'estinzione di i dinosauri

Ma ci sò ancu assai persone per un tali impattu di l'asteroide nantu à u scetticu, perchè u fattu hè: rane, crocodile è assai altri assai sensittivi à a temperatura di l'animali anu resistutu è sopravvive à u Cretaceous.Questa teoria ùn pò micca spiegà perchè solu i dinosauri sò morti.Finu a data, i scientisti anu messu in avanti per a causa di l'estinzione di i dinosauri ùn sò micca menu di una duzina di scenarii, più ricchezza à u drammaticu è eccitante ", hà dettu a collisione di meteorite," ma hè unu di elli. "collisione di meteorite", l'estinzione di dinosauri nantu à u puntu di vista principale sò i seguenti: Prima, u cambiamentu climaticu, hà dettu.6500 milioni d'anni fà, u clima di a Terra cambia di colpu in a temperatura caduta, risultatu in una diminuzione di l'ossigenu in l'atmosfera per chì i dinosauri ùn puderanu micca sopravvive. micca adattà à a temperatura di a Terra calata, sò stati congelati à a morte di.

Siconda, a spezia, disse a lotta.A fine di l'era di i dinosauri, prima apparsu in i picculi mammiferi, questi animali sò i predatori di roditori ponu alimentate à l'ova. In u risultatu di sta mancanza di predaturi d'animali, più è più è eventualmente manghjanu l'ova.
Terzu, a deriva continentale, hà dettu.A ricerca di Geologia mostra chì a sopravvivenza di i dinosauri à l'età di a Terra hè solu un pezzu di u cuntinente, vale à dì "Pangea".A causa di i cambiamenti in a crosta di a terra, u cuntinente hà fattu in u Jurassicu di a divisione più grande è a deriva, purtendu à l'ambiente è u cambiamentu climaticu, è dunque l'estinzione di dinosauri.

 3 I mutivi di l'estinzione di i dinosauri

Quartu, i cambiamenti in u geomagneticu hà dettu.A biologia muderna mostra chì certi campi biologichi è magnetichi ligati à a morte. Più sensibili à u campu magneticu di a biologia, in i cambiamenti di u campu magneticu di a Terra, ponu purtà à l'estinzione. Pare dunque chì l'estinzione di i dinosauri pò esse ligata à i cambiamenti u campu magneticu di a Terra.V. disse avvelenamentu angiosperm.A fine di l'era di i dinosauri, i gimnospermi di a Terra spariscenu gradualmente, rimpiazzati da un gran numaru d'angiosperme, i gimnospermi cuntenenu sti pianti ùn sò micca in forma tossica di un dinosauru enormi alimentu stranu, l'assunzione di un gran numaru di angiosperme hà purtatu à l'accumulazione di tossine in u corpu Troppu, infine u velenu.Sei, disse piova àcida.U piriu Cretaceous tardu pò esse statu sottu forti piova àcitu, tarra, cumpresi in l 'elementu traccia strontium, esse dissolutu dinosauri à traversu acqua potable è manciari, direttamente o indirettu, intake strontium, avvelenamentu acutu o crònicu, l 'ultimi gruppi di i morti.

4 I mutivi di l'estinzione di i dinosauri
I mutivi di l'estinzione di dinosauri nantu à l'ipotesi chì i sopra citati assai più di questi.Ma sti ipotesi sopra-mintuatu in a cumunità scientifica hà più sustenidori.Di sicuru, ognunu di i sopra, ci hè un locu imperfettu.Per esempiu, "cambiamentu climaticu" ùn clarifica micca e cause di u cambiamentu climaticu.Dopu à l'ispezione, certi picculi dinosauri in u Coelurosauria, cù abbastanza prestu contr'à i picculi mammiferi, cusì "spezie luttanu per dì" ci sò lacune.In a geologia muderna, a "teoria di a deriva cuntinentale" stessu hè sempre una ipotesi. "Angiosperms avvelenamentu" è "pioggia acida" a stessa mancanza di evidenza abbastanza.Per via di u risultatu, a vera causa di l'estinzione di i dinosauri, ùn anu ancu per scopre più.

U situ ufficiale di Kawah Dinosaur:www.kawahdinosaur.com

Tempu di post: 15-06-2020