Inaugurazione di Zigong Fangtewild Dino Kingdom.

Zigong Fangtewild Dino Kingdom hà un investimentu tutale di 3,1 miliardi di yuan è copre una superficie di più di 400 000 m2.Hè apertu ufficialmente à a fine di ghjugnu 2022. U Regnu Zigong Fangtewild Dino hà integratu assai a cultura di dinosauri Zigong cù l'antica cultura Sichuan di a Cina, è hà utilizatu in modu cumpletu tecnulugii d'avanguardia cum'è AR, VR, schermi di cupola è giganti. schermi per creà una seria di storie di dinosauri.Ci porta à spiegà u mondu di i dinosauri, popularizà a cunniscenza di i dinosauri, affissà u prughjettu di tema interattivu immersivu di l'Antica Civiltà Shu.È attraversu a creazione di parechje jungla primitiva preistorica, zone umide, paludi, canyon vulcanici è altre scene, hà creatu un regnu d'avventura preistorichi chì hè divertente, eccitante è fantasticu per i turisti.Hè cunnisciutu ancu u "Parcu Jurassic Chinese".

1 inaugurazione di Zigong Fangtewild Dino Kingdom
In u "Flying" di u teatru di a cupola, ci vole à i turisti per "viaghjà" in u cuntinente anticu centinaie di milioni di anni fà.Affacciate nantu à u paisaghju di a terra preistorica, cavalcate u ventu in a Valle di Dinosauri, è godendu u tramontu nantu à a Muntagna di u Diu Sun.

2 Zigong Fangtewild Dino Kingdom grande apertura
In u filmu di a vittura ferroviaria "Crisi di dinosauri", i turisti sò purtati à diventà supereroi.Ingressu in una cità induve i dinosauri sò rampanti è periculosi, salveremu a cità da sta crisa in una scena periculosa.

4 Zigong Fangtewild Dino Kingdom grande apertura
In u prughjettu di rafting di u fiumu indoor "River Valley Quest", i turisti piglianu una barca in deriva per entre lentamente in a valle di u fiume, "incontranu" parechji dinosauri in un ambiente ecologicu preistorico unicu, è cumincianu una avventura allegra è eccitante.

3 Zigong Fangtewild Dino Kingdom grande apertura
In u prughjettu di l'avventura di rafting in u fiumu "Brave Dino Valley", à a deriva in l'antica jungla tropicale induve i dinosauri abitavanu, accumpagnatu da u rughjoni di i dinosauri, u rumore forte di l'eruzione vulcanica è l'umore nervoso è eccitante, u battellu à a deriva si precipitò drittu. giù da a cima, di fronte à l'onde tamanti ti fannu inzuppatu in tuttu.Hè veramente assai cool.Hè da nutà chì parechji dinosauri animatronici è animali animatronici in l'area scenica sò cuncepiti è fabricati da Kawah Dinosaur Factory, cum'è 7m Parasaurus, 5m Tyrannosaurus Rex, 10m serpente animatronicu longu è cusì.

5 Zigong Fangtewild Dino Kingdom grande apertura
A più grande funzione di Zigong Fangtewild Dino Kingdom hè di creà una sperienza interattiva immersiva cù l'alta tecnulugia muderna.U parcu usa l'alta tecnulugia di punta di l'industria di i parchi tematichi per creà una serie di prughjetti tematichi interattivi immersivi chì anu interpretatu parechje storie di dinosauri, esploratu u mondu di i dinosauri, popularizatu a cunniscenza di i dinosauri è hà sperimentatu l'antica civiltà Shu.Zigong Fantawild Dino Kingdom ci mostra un mondu di fantasia chì mischia passatu è futuru, fantastichi è realità.

U situ ufficiale di Kawah Dinosaur:www.kawahdinosaur.com

Tempu di post: Aug-19-2022