Demistificatu: U più grande animale volante mai in a Terra - Quetzalcatlus.

Parlendu di l'animali più grande chì hè mai esistitu in u mondu, ognunu sapi chì hè a balena turchina, ma chì ne di u più grande animali volante ?Immaginate una criatura più impressiunanti è terrificante chì viaghjava in u palude circa 70 milioni d'anni fà, un Pterosauria di quasi 4 metri di altu cunnisciutu cum'è Quetzalcatlus, chì appartene à a famiglia Azhdarchidae.E so ali ponu ghjunghje à 12 metri di longu, è hà ancu una bocca di trè metri.Pesa una meza tonna.Iè, Quetzalcatlus hè u più grande animali volante cunnisciutu da a terra.

Demystified u più grande animale volante mai in a Terra-Quetzalcatlus.

U nomu genus diQuetzalcatlusvene da Quetzalcoatl, u Diu Serpente Piuma in a civilizazione Aztèca.

Quetzalcatlus era sicuramente una esistenza assai putente à quellu tempu.In fondu, u ghjovanu Tyrannosaurus Rex ùn avia micca resistenza à tutti quandu hà scontru u Quetzalcatlus.Hanu un metabolismu veloce è anu bisognu di manghjà regularmente.Perchè u so corpu hè simplificatu, hà bisognu di assai proteini per l'energia.Un picculu Tyrannosaurus rex chì pesa menu di 300 liri pò esse cunsideratu cum'è un manghjà da ellu.Questu Pterosauria avia ancu ali enormi, chì u facianu adattatu per i volti longu.

1 Demistificatu u più grande animale volante mai in a Terra - Quetzalcatlus

U primu fossili di Quetzalcatlus hè statu scupertu in u Parcu Naziunale di Big Bend in Texas in u 1971 da Douglas A. Lawson.Stu specimenu includeva una ala parziale (custituita da un membru di l'avanti cù un quartu dito estensu), da quale l'envergure hè presumitu di più di 10 metri.Pterosauria eranu i primi animali à evoluzione una putente capacità di vola dopu à l'insetti.Quetzalcatlus hà avutu un sternu enormu, chì hè induve i musculi per u volu sò stati attaccati, assai più grande di i musculi di l'acelli è i batti.Allora ùn ci hè micca dubbitu chì sò assai boni "aviatori".

2 Demistificatu u più grande animale volante mai in a Terra - Quetzalcatlus

U limitu massimu di l'envergure di l'ala di u Quetzalcatlus hè sempre dibattutu, è hà ancu suscitatu dibattitu annantu à u limitu massimu di a struttura di u volu di l'animali.

3 Demistificatu u più grande animale volante mai in a Terra - Quetzalcatlus

Ci hè parechje opinioni diffirenti nantu à u modu di vita di u Quetzalcatlus.Grâce à ses longues vertèbres cervicales et à ses longues mandibules sans dents, il pourrait avoir chassé des poissons à la manière d'un airon, de la carogne comme d'une cigogne calve, ou d'un gabbiano à bec à forbice moderne.

4 Demistificatu u più grande animale volante mai in a Terra - Quetzalcatlus

Quetzalcatlus hè presumitu per piglià sottu à u so propiu putere, ma una volta in l'aria pò passà a maiò parte di u tempu in volata.

5 Demistificatu u più grande animale volante mai in a Terra - Quetzalcatlus

Quetzalcatlus hà campatu à a fine di u Cretacicu, circa 70 milioni d'anni fà à 65,5 milioni d'anni fà.Si sò estinti cù i dinosauri in l'eventu di l'estinzione Cretaceous-Tertiary.

U situ ufficiale di Kawah Dinosaur:www.kawahdinosaur.com

Tempu di post: 22-jun-2022